Chocolat si-a reamenajat in aceasta toamna principalele sale unitati, boutique restaurant-ele din Centrul Istoric si din Piata Dorobanti. Investitia in cele doua unitati s-a ridicat la 500.000 de euro, potrivit lui Adrian Burlacu, PR Chocolat.

Reamenajarea a insemnat si extinderea unitatii din Piata Dorobanti, a carei suprafata este acum de trei ori mai mare, beneficiind si de bucatarie de restaurant.

In prezent, fiecare dintre cele doua unitati are 65 de locuri.

A fost de asemenea extinsa si partea de boutique (magazin), produse precum uleiul de masline, de dovleac, otetul balsamic si cel de zmeura, zacusca, dulceata sau mierea fiind disponibile pentru vanzare.

Totodata, Tudor Constantinescu, administratorul retelei, a decis sa acorde o mai mare atentie gastronomiei din cele doua unitati, precum si meniului, care a fost complet schimbat.

Chocolat a lansat noul meniu sub forma de revista, odata cu reamenajarea celor doua restaurante, urmand sa fie utilizat si pentru promovarea restaurantelor. Meniul are un tiraj de 1.800 de exemplare si va fi, de asemenea, distribuit clientilor fideli si potentiali.

Urmatorul meniu va aparea la inceputul lunii noiembrie, va avea un tiraj mai mare si va include preparate si produse specifice Sarbatorilor de iarna. Planurile Chocolat sunt de a tipari in jur de cinci editii ale meniului pe an.

Pe langa cele doua restaurante, Chocolat mai detine si un mic magazin in centrul comercial Baneasa Shopping City.

Primul Chocolat a fost deschis in urma cu cinci ani, pe baza conceptului creat de Tudor Constantinescu.