Astfel, în intervalul orar 16:57 – 18:59, Antena 1 a condus în topul audiențelor pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9 puncte de rating și 29,7% din cota de piață, în timp ce ProTv a înregistrat de aproape două ori mai puțin, respectiv 5,2 puncte de rating și 17,2 procente din cota de piață. Minutul de aur al ediției, 18:20, aducea Antenei 1 un rating de 12,6 puncte și o cotă de piață impresionantă, de 39,1 procente.

Nici pe publicul din mediul urban „Acces direct” nu a avut rival pe măsură și a obținut, în medie, 11 puncte de rating și 27,8% cotă de piață, de aproape două ori mai mult față de ProTv, care se clasa tot pe locul al II-lea cu 5,6 puncte de rating și 14,2% cotă de piață. În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, 18:21, Antena 1 a avut nu mai puțin de 14,8 puncte de rating și 35,4 procente din cota de piață.

La nivelul întregii țări, Antena 1 a obținut o medie de 11,5 puncte de rating și 27,7% cotă de piață, iar ProTv, clasat și de această dată pe locul al II-lea, avea 8,3 punce de rating și 20% cotă de piață. 2.131.000 de români au urmărit, în medie, emisiunea, iar în minutul de aur, 17:56, nu mai puțin de 2.870.000 de români erau cu ochii pe „Acces direct”.