Juriul care a evaluat aplicaţiile a fost format din: Niels Schnecker, Elena Cristian – Redactor Şef Income Magazine, Dan Tudoroiu – Online Brand Manager, Ioana Dogaru – Consultant Independent în Marketing şi Comunicare şi Dochiţa Zenoveiov – Managing Director Seed Consultants Partener Landor. Criteriile în funcţie de care s-a făcut evaluarea au fost potenţialul industriei, gradul de diferenţiere al brandului respectiv în categorie, definirea problemei, planurile de dezvoltare şi potenţialul de implementare al beneficiarului.

“Emulaţia generată de platforma Cel Mai Promiţător Brand Românesc este, pe de o parte, înţelegerea şi acceptarea nevoii de branding pentru evoluţia fiecărui brand românesc, pe de altă parte, recunoaşterea noastră în piaţă, a specialiştilor în branding. De la o ediţie la alta programul nostru creşte prin industrii noi, prin nevoi noi de branding, prin entuziasm şi relaţii care se creează aici. Este teritoriul în care antreprenorul român sau omul de marketing care lucrează pentru un brand românesc se simte apreciat pentru efortul pe care îl depune zi de zi în lupta pentru fiecare client. Felicităm toţi aplicanţii, nominalizaţii pentru titlu și câştigătorul acestei ediţii – retailerul Animax. Le mulțumim tuturor partenerilor care au crezut în ideea noastră, a potențialului brandurilor românești” - declară Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Câştigătorii ediţiilor anterioare sunt: Laboratoarele Vorel, Ciserom şi Alexandria Librării. Pe viitor programul Cel Mai Promiţător Brand Românesc îşi propune anexarea de noi vectori care să ajute companiile româneşti în crearea coerentă a platformei lor de brand şi în creşterea vizibilităţii lor.