'Multe dintre lucrurile care duc la atingerea obiectivului nostru de a deveni o companie mai sustenabilă ne ajută, de asemenea, să ne servim clienţii mai bine, să fim un angajator mai bun şi, nu în ultimul rând, să avem un business mai bun', arată Frans Muller, preşedinte şi CEO al Grupului Delhaize.

Potrivit raportului, preluat de agerpres, principalele realizări ale Grupului Delhaize în 2014 sunt valoarea nutriţională a brandurilor proprii: 35% dintre vânzările pentru brandurile proprii Delhaize America au reprezentat produse cu valoare nutritivă ridicată (câştigând cel puţin o stea Guiding Star), în creştere de la 33% în 2013. Peşte şi produse marine din surse sustenabile: Delhaize Belgia şi-a mărit angajamentul de sustenabilitate şi se îndreaptă spre obiectivul de 80% rată de aprovizionare cu peşte şi produse marine Marine Stewardship Council (MSC), până în 2020.

În anul 2014, 35% dintre peştele şi produsele marine brand propriu vândute au fost certificate de MSC sau de Aquaculture Stewardship Council (ASC).

La reducerea deşeurilor, rata de reciclare în cadrul Grupului pentru toate companiile din Europa şi America de Nord a crescut la 58%, ceea ce este conform planului de a atinge ţintă de 80% pentru 2020.

Grupul Delhaize a continuat să reducă nivelul emisiilor de gaze cu efect de seră, îndreptându-se spre ţinta de reducere cu 20% până în 2020. Din 2008 până în 2014, grupul a redus cu 8% emisiile de gaze cu efect de seră pe metru pătrat de spaţiu comercial.

În ceea ce priveşte diversitatea şi dezvoltarea angajaţilor, în cadrul Grupului Delhaize s-a creat o nouă comisie directoare pentru diversitatea angajaţilor, Associate Diversity Steering Committee.Fiecare companie are acum planuri şi angajamente în direcţia îmbunătăţirii diversităţii şi a incluziunii până în 2020.