'Slovenia este o piaţă foarte importantă pentru noi, datorită proximităţii faţă de rafinăriile noastre. În plus, achiziţia a 17 noi staţii ne aduce mai aproape de clienţi şi ne va da ocazia să oferim mai multor călători ocazia de a zâmbi şi de a beneficia de ospitalitate. Întrucât aceste preocupări ne ghidează în mod permanent activitatea, vom continua să îmbunătăţim nivelul serviciilor şi ofertei noastre, adaptate nevoilor clienţilor moderni şi dinamici', a declarat Lars Hoglund, Senior Vice President, Divizia Retail, Grupul MOL.

Odată cu finalizarea achiziţiei companiei Eni Slovenia d.o.o., Grupul MOL va începe trecerea staţiilor Agip la marca MOL şi va introduce în aceste unităţi conceptul Fresh Corner.

Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independenţa, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 30 de ţări şi aproximativ 26.000 de angajaţi. Grupul are peste 75 de ani de experienţă în explorarea şi producţia de hidrocarburi, cu operaţiuni de producţie în opt ţări şi activităţi de explorare în 13 ţări.

Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are o reţea de aproximativ 1.900 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 ţări, din care peste 200 în România, adauga agerpres.