Suedezii de la H&M recrutează personal pentru postul de Area Facility Responsible. Postul este disponibil pentru candidaţii din toate oraşele din ţară, potrivit eJobs.ro, iar lista de cerinţe necesare jobului cuprinde:

- abilităţi puternice de comunicare;

- studii şi cunoştinţe solide în domeniul construcţiilor;

- preferabil experienţă într-o poziţie de coordonare;

- disponibilitate la mobilitatea în locaţiile de retail ale grupului;

- bune cunoştinţe de limba engleză. VEZI cerinţele postului aici.

Alte posturi disponibile la H&M România sunt cele de Store Manager, Department Manager şi Visual Merchandiser.

Posturile sunt disponibile astfel:
Store Manager, Department Manager, Visual Merchandiser pentru Tulcea
Store Manager pentru Arad si Bucuresti
Department Manager pentru Sibiu si Cluj

Candidatura pentru pozitia de Store Manager

se cauta un candidat cu urmatoarele aptitudini, abilitati si experienta :
• Minim 2-3 ani de experienta in gestionarea unui magazin de retail intr-o pozitie similara sau conducerea unui grup mare de oameni (in jur de 30) in domeniul serviciu clienti.
• Interesat de moda.
• Prezinta constant abilitatea de fi condus de vanzari si orientat spre rezultate prin luarea de masuri, legand toate deciziile de rezultatele magazinului.
• Abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen scurt si lung
• Abilitatea de a lua initiativa si de a-si asuma responsabilitatea pentru propriile actiuni.
• Abilitati organizationale si analitice.
• Abilitatea de a rezolva mai multe sarcini intr-un mediu cu ritm rapid si sa prioritizeze eficient.
• Creativ si open-minded
• Abilitatea de a instrui si de a aplica metoda portivita pentru dezvoltarea fiecarei persoane.
• Abilitatea de a motiva oamenii.
• Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.
• Buna cunoastere a limbii engleze vorbite.

Daca vrei sa folosesti toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult de la liderul de vanzare de moda – candideaza azi!

Candidatura pentru postul de Department manager

Se cauta un candidat cu urmatoarele aptitudini, abilitati si experienta :
• Minim 2-3 ani de experienta in retail management sau in conducerea unui grup de aproximativ 10 persoane in domeniul serviciu clienti.
• Interesat de moda,
• Abilitati exceptionale in domeniul serviciu clienti si relatii interpersonale.
• Aptitudini organizatorice si analitice dovedite.
• Experienta in instruirea personalului.
• Abilitatea de a lua initiativa si de a lucra dupa instructiunile proprii.
• Abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen lung si scurt.
• Abilitatea de a rezolva mai multe sarcini intr-un mediu rapid.
• Abilitatea de a stabili rutine eficiente pentru comunicarea excelenta cu toti membrii echipei pentru a maximiza productivitatea.
• Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.
• Buna cunoastere a limbii engleze vorbite.

Candidatura pentru postul de Visual Merchandiser

Cautam un candidat cu urmatoarele aptitudini, abilitati si experienta :

• Minum 2 ani de experienta in retail intr-o pozitie similara sau mai putina experienta si studii in domeniu.
• Abilitati dezvoltate de visual merchandising si abilitatea de a conduce afacerea prin creativitate, constiinta fashion si rentabilitate.
• Cunoaste ultimele tendinte in moda.
• Abilitatea de a oferi zi de zi visual training.
• Abilitatea de lucra intr-un mediu rapid condus de termenele limita
• Abilitati exceptionale in domeniul serviciu clienti si relatii interpersonale.
• Abilitati de organizare si de management al timpului puternic dezvoltate.
• Abilitatea de a prezenta articolele in magazin si in vitrine.
• Abilitatea de a utiliza unelte de mana si electrice si de a ridica pentru a realiza display-urile necesare.
• Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.

Află mai multe aici.