Acest parteneriat celebrează cea de-a 30-a aniversare a brandului Diet Coke şi reprezintă în acelaşi timp un element important al campaniei "Sparkling Together For 30 Years", informează femalefirst.co.uk.

Marc Jacobs va asigura designul pentru o ediţie limitată de sticle şi cutii Diet Coke.

Inspirat de trei decenii, designul acestor cutii şi sticle de Diet Coke vorbeşte despre emanciparea femeii în anii '80, '90 şi 2000.

Pentru a celebra această colaborare, Diet Coke a lansat şi un scurtmetraj amuzant cu celebrul designer, intitulat "Marc Jacobs Photo Booth Break". În acest scurtmetraj, Marc Jacobs pozează fără cămaşă şi aduce un omagiu, personal şi plin de umor, celebrelor reclame din campania "Hunk" lansată de Diet Coke în anii 1990.

Marc Jacobs, născut pe 9 aprilie 1963, este un renumit designer american, patronul brandului care îi poartă numele. Marc Jacobs este, totodată, actualul director de creaţie al mărcii franceze Louis Vuitton.

Marc Jacobs a câştigat de-a lungul timpului admiraţia tuturor editorilor de modă din întreaga lume. El şi-a pus semnătura nu numai pe colecţii vestimentare, ci şi pe colecţii de accesorii, parfumuri. De asemenea, el a creat o linie de accesorii pentru câini numită Bark Jacobs.