Din totalul tichetelor de masă acordate salariaţilor din România, în proporţie de 30% vor fi emise pe card, în următorii trei ani, iar primele companii care vor adopta cardurile de masă activează în tehnologie, arată un sondaj efectuat de compania Sodexo, jucător de top pe piaţa locală a tichetelor.

Sodexo estimează că va emite 8% din volumul total de tichete de masă în format electronic, în primul an de la introducere, iar din 2015 Sodexo emite carduri de masă Gusto Pass, pentru care angajatorii şi angajaţii pot opta să fie emise în format electronic sau pe hârtie.

Cele mai multe dintre companiile care intenţionează să acorde tichete de masă în format electronic angajaţilor în următoarele 12 luni activează în tehnologie. Între primele companii care vor adopta tichetele pe suport card sunt din IT, telecomunicaţii, ecommerce, Business Process Outsourcing (BPO) şi call center, precizează compania.

'Sub conceptul ŤTehnology for Humansť, cardurile de masă Gusto Pass le oferă companiilor şi angajaţilor acestora acces la cele mai noi tehnologii şi simplifică atât procesele de distribuire a tichetelor, cât şi modalităţile de folosire', arată Jean Istasse, CEO Sodexo România.

Sodexo a încheiat deja primele mari parteneriate cu trei reţele de retail Carrefour, Mega Image şi Profi, în cadrul cărora vor putea fi utilizate cardurile de masă Gusto Pass. În prezent, reţeaua de comercianţi la care pot fi utilizate cardurile de masă Sodexo Gusto Pass acoperă peste 85% din teritoriul ţării, fiind astfel cea mai mare reţea la care pot fi utilizate tichetele de masă în format electronic, mentioneaza agerpres.