In ultima luna, 61% dintre utilizatorii romani de internet si-au updatat profilul pe retelele sociale sau au vizualizat cel pu­tin un profil, informeaza studiul MCDC (Marketers&Consumers, Digi­tal&Con­nec­ted), relateaza iab-romania.ro. Potrivit stu­diu­lui, care analizeaza compor­ta­men­tul utilizatorilor on-line si atitudinea aces­tora fata de internet, rata penetrarii in­­ter­netu­lui variaza in intervale largi in Euro­pa, de la 85% in Olanda la 38% in Romania, tim­pul petrecut on-line si frec­ven­ta utilizarii va­riind insa foarte putin de la tara la tara. Astfel, 71% dintre utili­za­torii de internet sunt on-line sase sau sapte zile pe sapta­ma­na. Internautii romani si cei belgieni sunt cei mai activi in ceea ce priveste cau­ta­rea informatiilor pe inter­net, 96% dintre intervievati utilizand un mo­tor de cautare cel putin o data pe saptamana. Studiul MCDC scoate la iveala apetitul  crescut pen­tru divertismentul on-line din Europa de Est.

Astfel, 49% dintre repondentii din Un­garia, Polonia si Romania au afirmat ca se uita la TV sau la continut video on-line, in timp ce 44% asculta radioul in timp real pe internet, 31% descarca muzica si 27% se joaca sau pariaza on-line.