Carpatica Asig a inregistrat o pierdere de 25% in cifra de afaceri a anului 2011. Potrivit reprezentantilor companiei, scaderea se datoreaza in principal diminuarii volumului de afaceri generat de piata asigurarilor auto, dar si schimbarii strategiei de afaceri, axata pe asanarea portofoliului prin renuntarea la clientii cu daunalitate ridicata si stimularea cresterii volumului de prime brute subscrise pe produsele non-auto.

Aceasta modificare de strategie i-a permis societatii ca, la nivelul anului 2011, sa inregistreze o crestere de 31% la asigurarile de accidente si de 75% la asigurarea locuintei.

“Inca de la inceputul anului 2011 am anticipat si ne-am asumat scaderea volumului vanzarilor, dar in acelasi timp am pus bazele unei garantii a stabilitatii si soliditatii financiare a companiei. Am creat premisele scaderii daunalitatii portofoliului printr-o analiza riguroasa a corelarii profilului asiguratului cu tariful de prima si prin reconfigurarea politicii de produse, punand accent pe segmentul non-auto“, a declarat Mariana Flucus, director general al societatii.

Directiile strategice ale anului 2012 sunt axate pe doua coordonate: consolidarea companiei si cresterea economica a acesteia prin majorarea cu 25% a volumului de prime brute subscrise, echilibrarea portofoliului si monitorizarea costurilor.

“Credem ca putem indeplini obiectivele de crestere economica tinand cont ca inregistram deja o crestere de 45% a volumul primelor brute subscrise pe primul trimestru din 2012”, adauga directorul general al Carpatica Asig.

Carpatica Asig a fost înfiinţata în anul 1996, cu capital integral privat, sub denumirea de ASA Asigurari Atlassib, in cadrul holdingului Atlassib. In septembrie 2004 compania şi-a schimbat denumirea în Carpatica Asig - parte a Grupului Financiar Carpatica. Compania are peste 90 de unitati in intreaga tara, colaborand cu peste peste 5000 de intermediari si practica asigurari generale (non-viata).