TotalSoft, unul dintre principalii producatori regio­nali de software, a inregistrat in prima jumatate a anului o cifra de afaceri de 11,6 mil. euro, in crestere cu 11,5% fata de aceeasi perioada  a anului trecut, potrivit oficialilor companiei. O pondere de 75% a fost reprezentata de veni­turile din proiectele derulate pe piata romaneasca, restul provenind din strainatate, in special din conturi generate de subsidiarele din Bulgaria, Grecia, Serbia si Qatar. In aceasta perioada, EBITDA a atins valoarea de 2,3 mil. euro, in crestere cu aproape 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe piata din Romania, portofoliul com­paniei s-a marit cu aproape 100 de clienti, mai spun oficialii TotalSoft. Dintre acestia, 25 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 27 au ales Charisma HCM sau ser­vicii de outsourcing salarial, 26 au ales solutii Primavera, restul optand pentru solutii medicale sau proiecte de dezvoltare de software la cheie. Prima parte a anului s-a remarcat prin doua premiere externe: intrarea TotalSoft pe piata din Africa, prin imple­mentarea Charisma la Car­refour Automobile Dakar, si semnarea contractului de consultanta in management de proiect cu SATORP Ara­bia Saudita, contract in valoare de 4,2 mil. dolari. Ex­pan­siunea internationala a adus, de asemenea, proiec­te noi in pietele in care compania era de­ja prezenta, pre­cum: Austria (BNP Paribas), Serbia (Pro­credit Leasing), Grecia (Euroclinic, Avis, Bairamoglou, Eurodrip), Bulga­ria (Kit­tner Anlagen-und Maschinenbau) sau Qatar (Su­preme Council of Information Technology). TotalSoft isi pas­treaza estimarile facute pentru anul 2011 - atingerea unei cifre de afaceri consolidata de 25 de milioane de euro si o crestere a EBITDA la 4,5 milioane de euro.