Clienţii Millennium Bank pot accesa acum serviciul Internet Banking folosind browserele de internet Google Chrome, Safari şi Opera. Odată cu lansarea noului design al site-ului băncii www.millenniumbank.ro, care are o structură mai uşor de parcurs, clienţii beneficiază şi de îmbunătăţiri ale accesibilităţii serviciului Internet Banking. Până acum, serviciul putea fi accesat folosind Internet Explorer şi Mozilla Firefox.

„Gradul de utilizare a Google Chrome este în continuă creştere, conform statisticilor, iar recent a devenit cel mai folosit browser de internet din România. Millennium Bank încearcă să se adapteze rapid la nevoile în permanentă schimbare ale clienţilor noştri şi ne bucurăm să anunţăm această îmbunătăţire a serviciului Internet Banking”, a declarat Florentina Mihai, Director Canale Alternative la Millennium Bank.

Aproximativ 70% din clienţii persoane fizice ai Millennium Bank au contractat serviciul Internet Banking. Aproape 80% din tranzacţiile efectuate de clienţii persoane fizice ai băncii în luna septembrie 2012 au fost realizate prin intermediul serviciului Internet Banking, iar volumul lor a fost de 53 de milioane de lei.

Serviciul Internet Banking al Millennium Bank permite clienţilor să-şi administreze toate produsele contractate de la bancă. Acesta oferă acces la toate conturile, depozitele, cardurile şi creditele, iar clienţii pot efectua orice tip de operaţiune – să achite facturi şi rate la credite, să constituie depozite, să-şi predefinească o listă de beneficiari pentru plăţi viitoare, să-şi modifice codul PIN pentru card, precum şi limitele de tranzacţionare la bancomate şi la comercianţi. Tranzacţiile sunt autorizate prin SMS, metodă care oferă un grad înalt de securitate. După ce completează detaliile transferului în aplicaţia Internet Banking, clienţii primesc un SMS pe telefonul mobil, care confirmă suma ce urmează a fi transferată şi care conţine codul din şapte cifre pentru autorizarea tranzacţiei, care este generat arbitrar. Serviciul Internet Banking este gratuit, iar comisioanele pentru tranzacţiile efectuate prin intermediul său sunt cu 50% mai mici decât pentru cele efectuate în sucursale.

Banca oferă şi serviciul SmartPhone Banking, disponibil gratuit pentru terminalele mobile Apple şi pentru cele care folosesc sistemul de operare Android. Lansată în urmă cu un an, aplicaţia „MillenniumRO” poate fi descărcată din AppStore sau Android Market şi permite clienţilor să-şi vizualizeze conturile curente şi de economii, depozitele la termen, creditele şi cardurile de credit, precum şi să efectueze tranzacţii direct pe telefoanele mobile.