Agricola, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, anunţă finalizarea procesului de rebranding, noua identitate fiind implementată, în acest moment, în proporţie de 85%, prin schimbarea ambalajelor produselor şi realizarea unei imagini coerente şi în magazinele Agricola.

Investiţia în conceptul şi implementarea procesului de rebranding la nivelul firmelor din grupul Agricola şi a tuturor categoriilor de produs existente se ridică la aproximativ 200.000 euro.

Compania estimează că valoarea totală a acestui proces, completată de o nouă campanie de comunicare ATL precum şi de promovarea noii imagini a Agricola la nivel internaţional, se va ridica la aproximativ 1.000.000 euro.

„Procesul de rebranding este rezultatul unei strategii de diferenţiere prin care ne dorim să comunicăm relevant cu consumatorii şi cu partenerii noştri. Imaginea brandului de produs – Inimă de prospeţime - este coerentă cu modul în care ne văd consumatorii noştri şi cu aşteptările lor. Brand-ul corporate – Neam de gospodari – aduce în discuţie moştenirea istorică a companiei şi respectul faţă de valorile profund româneşti” a declarat Grigore Horoi, preşedinte al Grupului de companii Agricola.

Noua identitate corporate şi de brand vor fi promovate, în primul rând, la raft, prin comunicare în principalele puncte de vânzare. Ulterior, acestea vor fi comunicate prin tactici de PR dar şi ATL către consumatori şi parteneri, o nouă campanie de comunicare urmând a fi anunţată de companie.