Baza de clienti a UPC Romania s-a redus cu 15.500 de persoane in trimestrul al doilea, de la 1,139 milioane, la 31 martie, la 1,124 milioane persoane, ca urmare a declinului pe serviciile de cablu analog, potrivit raportarilor companiei olandeze UPC Holding, controlata de grupul american Liberty Global. Pe de alta parte, numarul abonamentelor la serviciile UPC a crescut usor, de la 1,54 milioane la 1,542 milioane, pe fondul evolutiilor pozitive pe cablu digital, televiziune prin satelit, internet si telefonie.
 
Numarul total al clientilor pe serviciile video a coborat de la 1,139 milioane la 1,124 milioane in perioada analizata, cu o scadere semnificativa pe cablu analog, de la 599.700 la 567.600 de abonati.
 
Pe cablu digital compania a inregistrat o crestere a numarului de clienti de la 304.500 la 314.700, iar pe televiziune prin satelit de la 235.500 la 242.200.
 
Numarul abonatilor la serviciile de internet ale UPC a urcat de la 256.200 la 258.000, iar pe segmentul de telefonie compania a castigat 15.000 de clienti, de la 144.800 la 159.800.
 
De la inceputul acestui an, numarul abonamentelor la serviciile UPC Romania a coborat usor, de la 1,552 milioane la 1,542 milioane, dar compania a inregistrat cresteri pe cablu digital, televiziune prin satelit, internet si telefonie.
 
Comparativ cu jumatatea anului trecut, numarul clientilor UPC pe cablu digital, televiziune prin satelit si telefonie a crescut, insa abonamentele la cablu analog si internet s-au redus.