BCR lanseaza o noua campanie de refinanare a creditelor ca urmare a interesului deosebit aratat de solicitanti, a anuntat astazi banca. Astfel, clienii pot sa ii refinanteze i/sau consolideze creditele contractate la alte banci printr-un credit garantat cu ipoteca la BCR.

Campania de refinantare SMART se bazeaza pe un pachet financiar promotional ( fara comisioane de analiza), facilitati de transfer a creditului (evaluarea gratuita a imobilului adus in garantie), precum si beneficii aditionale (asigurare de imobil gratuita). Totodata, banca suporta si cheltuielile cu onorariul notarului precum si cele de inregistrare a ipotecii.

Dobanzile practicate de catre BCR in cadrul campaniei SMART pornesc de la 6,89% in cazul Maxicredit BCR – credit de nevoi personale cu ipoteca imobiliara si de la 6,19% pentru un credit ipotecar/imobilar de refinantare Casa Mea BCR in euro, pentru clientii cu istoric sau care incaseaza ori isi vor incasa salariul printr-un cont BCR.

Pentru creditele acordate in lei, dobanzile pornesc de la 10,06% in cazul creditului de nevoi personale cu ipoteca imobiliara - Maxicredit BCR si de la 9.26% pentru un credit ipotecar/imobilar de refinantare - Casa Mea BCR, pentru clientii cu istoric sau care incaseaza / isi vor incasa salariul printr-un cont BCR.

De asemenea, BCR ofera posibilitatea de protectie impotiva fluctuatiilor indicilor de referinta pentru o perioada de 5 ani prin dobanda fixa.

Astfel, pentru un credit de nevoi personale Maxicredit, cu o valoare de 40.000 de euro, acordat pe 25 de ani si cu DAE de 7,82%, rata lunara de rambursat este de 297 de euro, in timp ce valoarea totala platibila de client este de 89.058 de euro.

Pentru un credit ipotecar/imobiliar Casa Mea, cu o valoare de 40.000 de euro, acordat pe 25 de ani si cu DAE de 7,09%, rata lunara de rambursat este de 279 de euro, iar valoarea totala platibila de client este de 43.801 euro.

“Volumul solicitarilor de refinantare in cadrul campaniei SMART desfasurata in perioada verii a fost peste estimarile noastre, ceea ce demonstreaza ca exista un interes masiv pentru refinantare in randul clientilor. Totalul finantarilor acordate in cadrul acelei campanii a depasit 30 milioane euro”, a declarat Ioana Mihai, sef Departament Credite Garantate, Directia Managementul Produselor Retail.