O cantitate de 3.800 kilograme de deşeuri de ambalaje, dintre care 1.500 de plastic şi 2.300 de hârtie-carton au fost colectate în cele trei zile ale festivalului B'estfest.

Cei peste 61.000 de participanţi au avut acces la 26 de puncte de colectare selectivă, puse la dispoziţie de Eco-Rom Ambalaje, în parteneriat cu organizatorii festivalului.

Eco-Rom Ambalaje a fost prezentă cu serviciul de colectare selectivă la toate marile concerte şi festivaluri ale anului 2011 - Shakira, B’estfest, The Mission, Rock the City şi Bon Jovi.

În total, în 2011, s-au colectat selectiv peste 10.000 de kg de deşeuri de ambalaje care au ajuns la reciclare, respectiv 5.700 kg de deşeuri de ambalaje din plastic şi 4.400 kg de deşeuri de ambalaje din hârtie/carton.

De asemenea, anul 2012 a început cu peste 1.400 kg de deşeuri colectate selectiv la concerte şi festivaluri. 1.349 kg de deşeuri de ambalaje (936 kg de plastic şi 413 kg de hârtie-carton) colectate selectiv la concertul Linkin Park şi 78 kg de deşeuri de ambalaje (40 kg de plastic, 23 kg de aluminiu şi 15 kg de otel) colectate selectiv la festivalul Rebirth.

Eco-Rom Ambalaje este o organizaţie înfiinţată la sfârşitul anului 2003 de un grup de companii care activează în România şi care au luat iniţiativa implementării sistemului ”Der Grüne Punkt” – Punctul Verde, în ţara noastră.

Acest sistem are ca scop îndeplinirea obligațiilor de reciclare a deșeurilor de ambalaje ce revin producătorilor care pun pe piață produse ambalate.

Fondatorii organizaţiei sunt Argus, Ball Packaging Europe, Chipita Romania, Coca-Cola HBC România, Heineken, Mars România, Munplast, PepsiCo Romania, Romaqua Group Borsec, Tetrapak, Unilever, Titan, cărora s-au alăturat în anul 2011 Bergenbier, Tymbark şi Ursus.

Eco-Rom Ambalaje a început activitatea în 2004 cu 81 de companii care au aderat la sistemul companiei, urmând ca anul 2011 să se încheie cu 2.301 de companii responsabile în portofoliu.