Agentia de publicitate Grey-G2 Romania a realizat brandingul autobuzelor turistice din cadrul proiectului ,,Bucharest City Tour”.
Proiectul a fost lansat de RATB in luna iulie, noua linie de transport fiind destinata vizitarii obiectivelor turistice din Bucuresti. Grey-G2 Romania a contribuit la realizarea proiectului „Bucharest City Tour” prin crearea brandingului celor patru autobuze care circula deja pe traseul Piata Presei, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Piata Victoriei, Calea Victoriei, Palatul Parlamentului, Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, Piata Charles de Gaulle, Sos. Kiseleff si Piata Presei.
„Bucharest City Tour” este un proiect la a carui realizare agentia de publicitate Grey-G2 Romania a contribuit pro bono, pentru a oferi turistilor straini o noua perspectiva asupra Bucurestiului. Echipa proiectului este formata din: Mihaela Bourceanu (Client Service), Sorana Somesan (Copywriter) si Florina Alexandru (Art Director).