Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat serviciul de monitorizare a investitiilor in publicitatea din presa scrisa (MIPPS). MIPPS ofera rezultatul monito­rizarii a 159 de publicatii, obiectivul fiind ca pana la finalul anului 2011 sa fie auditate aproximativ 200 de publicatii, precum si suplimentele sau editiile speciale aferente acestor titluri, se arata in comunicatul BRAT. Datele furnizate de acest serviciu contin informatii precum: tipul mesajului, for-matul de publicitate utilizat, o imagine a machetei publicitare si suma aferenta aparitiei mesa­jului, utilizand tarifele de lista ale publica­tiilor. Primele rezultate ale MIPPS prezinta investitiile de publicitate din publicatiile aparute pentru luna ianuarie 2011. In viitor, BRAT isi propune sa monitorizeze si investitiile in publicitatea in mediul online, iar primele rezultate vor fi furnizate in luna martie 2011. BRAT intra cu acest nou serviciu pe o piata dominata de companiile de monitorizare, una dintre cele mai vechi fiind Alfa Cont, care a anuntat de curand un joint venture cu MS Consulting. Noua companie, Alfa Cont Research, se bazeaza pe 15 specialisti si o experienta de 20 de ani.