,,Saptamana Financiara" ramane liderul publicatiilor economice din tara, reusind performanta ca, pe o piata intr-o scadere accelerata si generalizata, sa-si majoreze atat vanzarile totale, cat si pe cele la punctele de distributie.

Astfel, potrivit celor mai recente raportari ale Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) , aferente perioadei aprilie-iunie 2011, ,,Saptamana Financiara", publicatie apartinand Intact Media Group, a vandut in medie pe aparitie la chioscuri un numar de 13.910 exemplare, nivel in usoara crestere fata de perioada corespondenta a anului trecut. Vanzarile totale ale Saptamanii Financiare s-au majorat si ele usor in T2 2011, comparativ cu perioada corespondenta a anului trecut, ajungand la o medie pe aparitie de 18.292 de exemplare (plus 96 de exemplare).
 

Capital, recul de 20,4%

 
Spre comparatie, principalul competitor, revista Capital, a vandut la tarabe, in perioada amintita, un numar de doar 3.064 de exemplare in medie pe editie, cu 596 de exemplare mai putin decat in trimestrul doi al anului trecut. Declinul este mult mai accentuat in ceea ce priveste vanzarile totale ale Capital, publicatie editata de ,,Editura Evenimentul  si Capital”. Capital a inregistrat astfel vanzari totale de 10.136 de exemplare in medie pe editie, cu 20,4% mai mici fata de cele din trimestrul doi al anului trecut.

Nici vanzarile publicatiei ,,Business Magazin" nu au avut o evolutie pozitiva. Publicatia editata de Mediafax Group a vandut la tarabe in T2 2011 un numar de 817 exemplare in medie pe aparitie, cu aproape 48% mai putin decat in perioada similara din 2010. Vanzarile totale ale Business Magazin s-au diminuat cu 24%, ajungand la o medie pe aparitie de 6.360 de exemplare. ,,Ziarul Financiar", editat tot de Mediafax Group, a avut in T2 2011 vanzari medii pe aparitie la chioscuri de 1.272 de exemplare, cu aproape 25% mai mici decat in T2 2010. Vanzarile totale ale ZF s-au diminuat cu 16,7% in perioda aprilie-iunie 2011 comparativ cu T2 2010, ajungand la o medie pe aparitie de 10.219 exemplare.