Compania CarmOlimp - producător şi distribuitor de carne ambalată în atmosferă protectoare - a înregistrat în prima jumătate a anului afaceri de 14 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de perioada anterioară, şi îşi menţine previziunile pentru 2012 referitoare la atingerea unul nivel de 29 de milioane de euro.


Potrivit unui comunicat al companiei, CarmOlimp exportă în prezent mezeluri şi preparate din carne în Italia şi Spania şi vizează pentru 2012 ţări precum Anglia, Austria şi Ungaria. În aceste zile, CarmOlimp participă la cel mai mare târg de produse alimentare din lume - SIAL 2012, unde expune pe lângă produsele deja consacrate ale companiei şi produse tradiţionale româneşti şi preparate inovatoare. Printre acestea se află un purceluş de lapte de 7-8 kilograme, care va fi copt, dezosat şi pregătit pentru a fi feliat, acesta fiind un produs destinat Horeca, inovaţie CarmOlimp.

'Participarea la SIAL este foarte importantă pentru noi, pentru că oferă o expunere foarte bună a produselor CarmOlimp dar şi pentru faptul că ne întâlnim cu alţi jucători din industrie, vedem ce se întâmplă pe pieţele externe şi punem baza unor eventuale relaţii de afaceri', a spus Valentin Soneriu, directorul general al CarmOlimp.

Compania CarmOlimp este cel mai mare producător şi distribuitor de carne ambalată în atmosfera protectoare la gramaj fix din ţară. În prezent, compania operează un număr de 50 magazine proprii şi peste 60 de unităţi în sistem franciză. Pornită în 1993 ca o afacere de familie, CarmOlimp reuşeşte să controleze întregul flux 'de la furcă la furculiţă', având în dotare atât terenurile agricole, fermele şi fabricile de procesare, cât şi lanţul de distribuţie al produselor.

SIAL, The Global food market place, este unul dintre cele mai mari târguri de produse alimentare din lume care se desfăşoară la Paris, în perioada 21-25 octombrie. Anul acesta peste 6.000 de expozanţi internaţionali, producători din industria alimentară, îşi vor prezenta oferta, în special noutăţile şi trendurile de consum pentru perioada următoare.

SIAL este locul de întâlnire al celor mai importanţi jucători din industria alimentară la nivel internaţional şi cea mai bună oportunitate de a sublinia dinamismul fiecărui participant. Peste 78% dintre expozanţi îşi lansează cu ocazia SIAL produsele noi, care vor ajunge ulterior pe rafturile magazinelor. Succesul comercial oferit de SIAL este recunoscut de cei aproape 140.000 de reprezentanţi ai industriei alimentare şi de cei 6.000 de expozanţi din peste 100 de ţări participante.