Castigi in 60 de secunde, cel mai tare gameshow din lume, a luat startul in forta aseara la Antena 1. Varful de audienta a depasit un milion de telespectatori. Romanii au fost alaturi de Dan Negru la startul noul show. Bucurandu-se de un succes rasunator in toata lumea, Castigi in 60 de secunde confirma si in Romania. Portivit cifrelor oferite de Gfk, la ora 21.00, Antena 1 a fost urmarita de 1.111.000 de telespectatori din mediul urban, Dan Negru adaugand in portofoliu inca un format de succes.

Cu emisiuni precum Academia vedetelor, Ciao Darwin sau, mai recente, Te pui cu blondele, Plasa de stele, Dan Negru este singurul moderator roman care s-a mentiunut constant in topul audientelor. Noul show pe care, incepand de ieri, Negru il aduce romanilor in fiecare marti de la 20.20, este un conurs incitant, cu o miza de 50.000 de lei. Competitia se desfasoara intr-un platou impresionant, iar calitatea productiei este la cele mai inalte standarde.

Sute de romani s-au inscris la castingul Castigi in 60 de secunde si au facut tot posibilul pentru a-si demonstra indemanarea. Dintre acestia, 17 au intrat in cursa pentru marele premiu. Pentru a castiga, concurentii trebuie sa depaseasca 10 probe in care vor fi folosite exclusiv obiecte de uz casnic. Pentru fiecare proba, participantii au la dispozitie 60 de secunde. Pe langa oamenii obisnuiti care spera sa castige cu indemanarea lor marele premiu, in fiecare emisiune, telespectatorii vor putea urmari si o persoana publica incercand sa-si probeze abilitatile. Invitatul lui Dan Negru din prima editia a fost Victor Ciutacu.

De aproape 20 de ani, Antena 1 este lider in arta divertismentului oferindu-le telespectatorilor show-uri impresionante. Si anul acesta, postul de televiziune dezvolta o strategie ambitioasa pregatind cele mai spectaculoase emisiuni pentru romani. Show-uri precum X Factor, Next top model, Plasa de Stele, Burlacul, Castigi in 60 de secunde sau In puii mei, precum si editiile speciale sunt doar cateva dintre emisiile pe care telespectatorii le paseaza in topul preferintelor sale.

La mai putin de un an de la lansarea in Statele Unite, Antena 1 le aduce romanilor cel mai tare gameshow din lume: “ Castigi in 60 de secunde", un concurs incitant cu o miza de 50.000 de lei. Participantii sunt oameni obisnuiti care concureaza individual si care se lupta doar cu propriile limite si cu timpul – 60 de secunde pentru a-si demonstra indemanarea. Formatul de succes a facut in scurt timp inconjurul lumii, fiind difuzat in tari precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia si urmand a fi lansat si in alte state.