A obţinut cel mai bun rezultat din istorie în clasamentul Global 500 al “Carbon Disclosure Project (CDP)”, publicat ieri, în care doar una din zece companii evaluate ajung în clasamentul final.


Cu un scor de 99 de puncte din 100 posibile, BMW Group este liderul industriei auto ca producătorul cu cele mai mari investiţii în ceea ce priveşte dezvoltarea durabilă. Suplimentar, BMW Group se situează pe podium în clasamentul general la nivel mondial. „Ne concentrăm pe protecţia climei în toate activităţile la nivel mondial. Promovăm constant protecţia mediului în cadrul fabricilor noastre şi am făcut un progres semnificativ în ultimii ani. Succesul nostru în CDP Global 500 confirmă că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Norbert Reithofer, Preşedintele Consiliului Director BMW AG.

Clasamentul  Carbon Disclosure Project este unul din cele mai apreciate studii cu privire la dezvoltarea durabilă şi evaluează 500 de companii la nivel mondial. Doi indicatori formează clasamentul Global 500: Carbon Disclosure Leadership Index (CDLI) pentru o raportare transparentă şi Carbon Performance Leadership Index (CPLI) pentru acţiuni efective pentru protecţia mediului. Numai una din zece companii evaluate ajung în clasamentul final. BMW Group ocupă prima poziţie la ambii indicatori.

Rezultatul excelent al BMW Group arată încă o dată efortul pe care îl face compania în protecţia mediului în toate acţiunile sale, de la dezvoltare şi producţie, la utilizare şi apoi reciclare. BMW Group de asemenea oferă informaţii extinse cu privire la aceste acţiuni la intervale regulate.

Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 29 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.