CEC Bank a lansat, joi, o nouă versiune a platformei de internet banking CEConline, potrivit unui comunicat al băncii.


'Prin noua versiune a platformei de internet banking CEConline, vom oferi clienţilor noştri un plus de accesabilitate, flexibilitate şi confort. Ne dorim ca interacţiunea online pe care clienţii o au cu banca să fie o experienţă utilă şi pozitivă', a declarat Radu Graţian Gheţea, preşedintele CEC Bank. Platforma de internet banking este operaţională cu o nouă interfaţă grafică şi mai uşor de folosit de către clienţi.

Schimbările efectuate la nivelul paginilor soluţiei CEConline au vizat simplificarea modalităţilor de efectuare a operaţiunilor bancare 'la distanţă', înglobarea unor concepte de intuitivitate în utilizarea paginilor soluţiei, implementarea unor elemente de grafică şi webdesign care conferă soluţiei un grad sporit de accesibilitate. Soluţia este astfel uşor de folosit şi oferă utilizatorilor posibilităţi ample de feedback, iar informaţiile despre conturi şi soldurile acestora se regăsesc imediat după logare.

Prin intermediul aplicaţiei se pot efectua plăţi interne şi externe, în lei sau în valută, intra şi interbancare, programare ordine de plată periodice, plăţi în aşteptare (standing orders) - ordine de plată care au indicată o anumită zi de execuţie a plăţii, alta decât ziua curentă, schimburi valutare la curs ferm şi curs negociat, constituire şi lichidare depozite, rapoarte precum extrase de cont, istoric operaţiuni, vizualizare solduri, situaţie financiară şi încărcare fişiere plăţi din aplicaţiile clienţilor în soluţia de Internet Banking.

Clienţii serviciului beneficiază de acces de la orice legătură Internet, acelaşi grad de protecţie ca şi sistemul informatic al băncii, timp de procesare redus, comisioane mai mici cu 30% decât la ghişeele băncii şi transferuri intrabancare gratuite, mentioneaza comunicatul citat de Agerpres.