Unul din principalii jucatori la nivel mondial pe piata de research, grupul francez IPSOS a anuntat venituri de 1,36 miliarde de euro in  2011, in crestere cu 19.5% fata de 1,14 miliarde in 2010. Profitul operational (inainte de plata taxelor) a urcat cu 34.1% la 160,2 milioane euro iar cel net a fost de 86,1 milioane in 2011, fata de 66,2 milioane in 2010.

676,5 milioane euro au provenit din activitatile de cercetare de piata, 258,3 milioane din advertising research, 168,3 milioane din studierea nivelului de satisfactie a clientilor, cercetarea de media a adus 130,4 milioane iar barometrele de opinie 129,4 milioane euro.

Veniturile majoritare provin din operatiunile europene (zona EMEA Europa, Africa si Orientul Mijlociu) care s-au cifrat la 587,5 milioane similare cu cele desfasurate pe continental american (575,7 milioane) in timp ce zona Asia Pacific a contribuit cu doar aproape 200 de milioane de euro. 

Pentru 2012 Ipsos se asteapta la o crestere organica de 2%. La sfarsitul lui 2011, Ipsos (locul 5 mondial) a cumparat compania rivala Synovate (parte a Aegis) iar 2012 este anul consolidarii operatiunilor celor doua companii.

Ipsos are o filiala si in Romania si sedii in Bucuresti si Brasov ce gazduiesc  cel mai mare centru de colectare de date online din Europa al grupului, care lucreaza pentru clienti din Franta sau Marea Britanie. In 2010 Ipsos Interactive Services a avut venituri de 34,3 milioane euro si un profit brut (operational) de 9,5 milioane euro iar in 2011 veniturile au ajuns la 38 milioane de euro potrivit unor informatii din piata.