Cifra de afaceri a companiei de cercetare de piata GfK Romania s-a situat in primele sase luni ale anului la 16,5 milioane de lei, rezultatul fiind similar celui obtinut in aceeasi perioada din 2008.
 
La nivelul anului 2008, GfK Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 33 milioane de lei, in urcare cu 95% fata de 2007, in special pe fondul cresterii economice generale si al veniturilor incasate pentru serviciul de masurare a audientelor TV. Rezultatul financiar obtinut anul trecut este cel mai bun al companiei de la inceputul activitatii, in 1992, compania avand in 2008 o cota de piata de 19,3% si un profit net de doua milioane de lei.
 
GfK Romania face parte din grupul german GfK, activitatea sa desfasurandu-se pe patru segmente, respectiv custom research - cercetare Ad Hoc, consumer panel - cercetare continua pentru bunuri de larg consum, retail and technology - cercetare continua pentru bunuri electronice si electrocasnice si media - cercetare calitativa si cantitativa pe consumul de produse media.