Citibank România îşi extinde reţeaua de distribuţie cu 500 de locaţii prin intermediul noilor parteneriate cu Credit Europe Bank, Euronet şi Rompay, oferind astfel clienţilor o diversificare a modalităţilor de a-şi efectua operaţiunile bancare zilnice.

Prin intermediul reţelelor de ATM-uri Credit Europe Bank şi Euronet, clienţii Citibank România au posibilitatea de a retrage numerar prin intermediul cardului de debit, în aceleaşi condiţii ca la bancomatele Citi, fără niciun comision aplicabil.

În plus, cu ajutorul terminalelor Rompay şi Depomatelor Euronet, clienţii pot efectua cu uşurinţă plăţi ale ratelor la creditele de nevoi personale sau ale sumelor datorate pentru utilizarea cardurilor de credit. Celelalte modalităţi disponibile pentru plata creditului sunt: transfer bancar din contul curent deschis la Citibank, prin intermediul Citibank Online, CitiMobile sau CitiPhone precum şi din conturile curente deschise la oricare altă bancă; depunere de numerar in oricare locaţie Citibank, la oricare ATM Citibank cu facilitatea de depunere de numerar, la 1600 de puncte de lucru ale Poştei Române precum şi la oricare dintre cele 6500 de locaţii PayPoint de pe teritoriul ţării.

“În ritmul societăţii actuale, clienţii sunt în permanenţă în căutarea unor modalităţi confortabile de a efectua tranzacţiile bancare zilnice, fără a fi nevoiţi să facă un drum la bancă şi fără a fi constrânşi de programul de lucru al sucursalelor. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, Citibank România oferă servicii bancare oriunde şi oricând prin intermediul CitiPhone Banking, Citibank Online şi CitiMobile. Complementar acestora, am încheiat trei noi parteneriate pentru a diversifica şi a extinde locaţiile în care clienţii pot efectua tranzacţii cu numerar 24/7”, a declarat Gabriela Simion, Director Business Development şi Customer Experience, Citibank România.