Clientii Orange isi pot cumpara bilet pentru calatoria cu metroul cu telefonul mobil. Acestia trebuie sa solicite biletul printr-un mesaj scris la un numar scurt, apoi sa scaneze, la dispozitivul special instalat in statiile participante in acest program pilot (Politehnica, Petrache Poenaru, Grozavesti, Piata Victoriei, Universitate si Timpuri Noi), codul de bare pe care il primesc pe telefon printr-un mesaj multimedia. Pentru a solicita un bilet de o calatorie cu metroul, clientii Orange trebuie sa trimita mesajul scris la numarul 801 (tarif 0,36 euro); pentru a solicita un bilet cu doua calato­rii, acestia trebuie sa trimita mesajul la numarul 802 (tarif 0,63 euro), iar pentru 10 calatorii incluse - la numarul 810 (tarif 1,83 euro). Fiecare client Orange care cumpara bilet prin telefon poate naviga gratuit in Portalul Orange pe mobil in ziua cumpararii biletului, timp de 24 de ore. „Plata calatoriei cu tele­fo­nul mobil reprezinta metoda alternativa pentru sistemul actual de plata a biletului de intrare la metrou. Prin lansarea acestui proiect experimental, Bucurestiul se aliniaza in randul celor mai mari orase ale lumii utilizatoare de astfel de sisteme de taxare”, a precizat Gheorghe Udriste, director general la Metrorex.