Dupa ce anul trecut a reusit penetrarea pietelor  din Franta, Italia si Germania, producatorul de incaltaminte Clujana ne­gociaza, pentru 2011, exportul produselor sale, sub brand pro­priu, in Rusia.

„Conducerea Clujana negociaza intens patrunderea cu produse de incaltaminte pe piete din Rusia, acolo unde a fost o prezenta constanta inainte de 1989, dar si intrarea pe seg­mentele altor tari. In acest an speram sa recucerim estul Eu­ropei. Clujana era o marca respectata in trecut, iar produsele sale erau recunoscute international pentru calitatea deosebita. Dorim sa ne reimpunem prin calitate, raportata la un pret corect”, a declarat, intr-o conferinta de presa, Alin Tise, prese­dintele Consiliului Judetean Cluj.

SC Clujana SA are, in prezent, 400 de angajati, care vor primi, incepand cu 1 ianuarie anul acesta, salarii majorate cu 5%. Infiintata in 1911, Clujana a fost inchisa la sfarsitul anilor ’90, cand o parte a activelor au fost vandute sau inchiriate. In anii ’80 fabrica era cea mai mare unitate de profil din estul Europei. Compania a fost redeschisa in anul 2004.

Presedintele Consiliului Judetean a mai precizat ca nu vor exista niciun fel de diferente intre produsele vandute la export si cele din tara, relevand ca „produsele Clujana sunt calitativ deasupra celor realizate de multe fabrici similare  din Asia.