In a doua zi a evenimentului avia­tic, competitia pentru comenzi a con­tinuat. Astfel, constructorul american Boeing a primit o comanda de 15 apa­rate 737-800 din partea companiei ae­riene low cost Norwegian. Valoarea to­tala se ridica la 1,2 mld. $, la pret de ca­talog. Aceasta comanda ridica la 78 numarul de exem­plare al acestui avion detinute de com­panie, care a finalizat, de asemenea, achi­zitionarea a trei mo­dele 787 Drem­liner. Malaysia Airlines a folosit dreptul sau de optiune pentru 10 aparate B737-800, pentru 800 mil. $, la pret de catalog. Aeroflot a comandat, de asemenea, 8 avioane B777-300ER, pen­tru 2,2 mld. $. Airbus s-a bucurat de aten­tia companiei aeriene Taiwan TransAsia pentru mo­de­­lul sau A321 Neo. In total, societatea a cumparat sase unitati la un pret de ca­talog de apro­ximativ 600 mil. $. Acelasi model a fost cerut (100 de exemplare) de Cebu Pa­cific si GoAir (India), nego­cie­rile fiind in curs de derulare, iar Ma­laysia Airlines si-a exprimat intentia de a cumpara 200 de A320 Neo, pentru 17 mld. $, la pret de catalog. Catre acelasi aparat si-a indreptat atentia inclusiv grupul ame­ri­can CIT Aerospace, care a comandat 50 de aparate. Ryanair a anuntat, la randul sau, ca va da o mana de ajutor con­structorului chinez Comac la dez­vol­tarea modelului sau C919. Bombar­dier a vandut 10 aparate Global 8000 pentru un pret de catalog de 650 mil. $ companiei elvetiene VistaJet, spe­cia­lizata in aviatia de afaceri. Avionul va intra in serviciu in 2017 si va fi dotat cu un bireactor cu o autonomie de zbor de aproape 15.000 km.