Vizitatorii site-urilor de sport petrec mai multe ore consumând media online decât ceilalţi utilizatori de Internet din Europa, respectiv 22,5 ore săptămânal. Consumul online este urmat de cel tv, europenii petrecând 16 ore săptămânal în faţa televizorului urmărind programele sportive, se arată în raportul elaborat de IAB Europe pe baza rezultatelor studiului Mediascope care analizează comportamentul online al pasionaţilor de sport.

În ceea ce priveşte dispozitivele pe care le folosesc pentru a accesa site-urile de sport, 83 % dintre respondenţi folosesc computerul, 86 % dintre aceştia repetând procesul în fiecare zi.

De asemenea, 34% navighează folosind telefoanele mobile, jumătate dintre ei făcând acest lucru în fiecare zi. Pe locul al treilea se află folosirea tabletelor (22% dintre utilizatori, 30 % dintre aceştia zilnic), iar pe ultima poziţie accesarea Internetului prin intermediul consolelor de jocuri (12% din utilizatori, 24% dintre ei în fiecare zi).
Intervalul orar cel mai accesat este 17.30 – 21.00 în cazul celor care folosesc calculatorul, tabletele şi consolele de jocuri, în timp ce consumatorii care intra cel mai des de pe mobil o fac în intervalul 10.00-17.30.

Peste jumătate din numărul de vizitatori de site-uri sportive (57%) viziteaza website-urile tv, 53 % urmăresc posturile de televiziune online, 47 % folosesc catch up sau televiziune la cerere şi 33% downloadeaza un program tv.

Rapoartele lunare bazate pe datele furnizate de studiul Mediascope îşi propun să furnizeze informaţii şi idei despre cum poate fi folosit acest studiu de către marketeri şi agenţii. În următoarele luni, IAB Europe va elabora rapoarte pe tema multitaskingului media, comportamentul de comunicare online, utilizarea tabletelor, evolutia shoppingului online.