Consumatorii români asociază produsele cele mai pure cu apa, în procent de 19%, urmate de produsele lactate cu 7%, pe următoarele locuri aflându-se apa minerală şi plată, produsele bio, fructele şi produsele de curăţat cu un procent de 3%, potrivit unui studiu efectuat de brandul Bilbor.

În continuarea studiului, respondenţii au fost întrebaţi ce zonă geografică sugerează cel mai bine ideea de puritate. Zona Carpaţilor se afla în fruntea clasamentului cu un procent de 23%, urmată de Valea Prahovei, cu doar 7%.

Bibor face parte din portofoliul URBB, prezent pe piaţa berii, a băuturilor răcoritoare şi pe cea a apelor minerale.

Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piaţa berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny, Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare, precum şi recenta lansată marcă de apă minerală Bilbor.