Cine este la curent cu noutăţile din social media a auzit cu siguranţă despre Pinterest, reţeaua de socializare care i-a cucerit pe iubitorii de frumos. Este pe locul trei în topul celor mai vizitate site-uri de socializare, dar, spre deosebire de Facebook şi Twitter, Pinterest face rabat la cuvinte şi foloseşte imagini şi sunete.

Mergând pe principiul „o imagine face cât o mie de cuvinte”, reţeaua socială a devenit repede un instrument de promovare pentru design, modă, muzică şi diverse bunuri. Multe companii au ales să îşi promoveze produsele pe Pinterest, care se pliază bine pe nevoile brandurilor cu portofolii foto deosebite.

Openforum.com a publicat câteva sfaturi pentru cei interesaţi de capacitatea de promovare a reţelei Pinterest. Clientul ideal este ceva ce orice antreprenor ar trebui să aibă în minte atunci când promovează un produs. Întrebarea pe care ar trebui să şi-o pună oricine se gândeşte la o afacere pe Pinterest este ce ar crede clientul ideal despre produs? I s-ar părea util, interesant, amuzant sau educativ?

În acelaşi timp, cineva care îşi promovează bunurile sau serviciile pe Pinterest ar trebui să evite să îşi facă spaţiul de promovare să arate precum un catalog de vânzări. Utilizatorii pasionaţi de artă ai acestei reţele de socializare ar aprecia o metodă de promovare mai creativă, ceva care să reprezinte esenţa produsului mai degrabă decât imaginea sa.

Promovarea produsului nu rămâne doar sarcina antreprenorului. Fiind o platformă de socializare, utilizatorii Pinterest vor răspândi cu siguranţă o idee sau un produs care le place. O altă idee ar fi să se scoată în evidenţă modul în care clienţii interacţionează cu produsele. În cazul unui magazin de cosmetice care îşi promovează fardurile pe Pinterest, ar putea fi o galerie de imagini cu diverse tipuri de machiaj create cu produsele respective, purtate de clientele care l-au încercat.

Fie că doriţi să porniţi o afacere sau nu, Pinterest este locul ideal pentru pasionaţi din toate domeniile, de la artă la tehnologie. Deşi nu se poate compara cu Facebook sau Twitter, a atins cifra de 10 milioane de utilizatori într-un interval de timp destul de scurt şi reprezintă o metodă inovativă de exprimare a personalităţii, precum şi un mod plăcut de petrecere a timpului liber.

Citeşte şi:

Ce fenomene inexplicabile pot fi vazute pe Google Maps

Apple si "cel mai puternic serviciu de hărţi care a existat vreodată". Vezi ce decizie a luat compania

Samsung's Galaxy Tab 10.1 revine pe rafturile din SUA