Ideea unui specialist în marketing de a promova un magazin de modă s-a dovedit a fi una extrem de bună. Asemănând o serie de fotografii cu femei în ipostaze celebre alături de imaginile unor pisici a născut un blog interesant care peste noapte a devenit viral.


Rach Aslett a fost însărcinat cu creearea unei campanii de publicitate care să se potrivească cu un nou magazin de haine numit "Hurly Burly". După câteva idei eşuate australianul s-a gândit că cea mai potrivită campanie pentru magazinul cu pricină ar fi una în care femeile şi pisicile ar putea fi promovate împreună, scrie tabloidul britanic Daily Mail în ediţia sa electronică.

Ideea lui Aslett a fost astfel transpusă într-un mic blog care peste noapte a devenit viral, atrăgând foarte mulţi vizitatori. Cu ajutorul unei comparaţii realizate între poze cu ipostaze celebre ale unor modele din anii '50 şi imagini cu pisicuţe în poziţii asemănătoare, Rach Aslett a reuşit să pună la punct o campanie ideală pentru magazinul său de haine.