Inscrierile in circulatie sub marca Dacia in Spania s-au diminuat cu 39% in perioada ianuarie-iunie, de la 11.900 de autovehicule, in perioada similara din 2010, la 7.250 de unitati, precizeaza Asociatia spaniola a importatorilor auto, ANICAM. Declinul constructorului din Mioveni a fost mai rapid decat cel al pietei spaniole, care a inregistrat o scadere de aproape 27%. Cota de piata a Dacia a coborat la 1,6%, autoturismul romanesc situ­andu-se pe pozitia a 18-a in topul celor mai vandute marci din Spania. Si in Franta inmatricularile de aut­o­turisme noi Dacia au scazut, in primul semestru, cu 22,1%, la 47.738 de unitati, in timp ce piata a crescut, insa, cu 1%, la 1,22 milioane de uni­tati, potrivit date­lor anun­tate de Asociatia con­structorilor francezi de automobile (CCFA). De ase­menea, grupul Renault a inregistrat, in aceeasi perioada, un declin al inmatricularilor de 12,2%, la 294.330 de unitati. In cazul marcii Renault, inregis­trarile in cir­culatie au coborat cu 9,9%, la 246.592 de autoturisme. Dacia a avut, in primele sase luni din acest an, cea mai puternica scadere procentuala a inmatri­cularilor pe piata franceza, fiind urmata de marcile Lancia si Fiat. In luna mai, numarul inmatricularilor de masini noi marca Dacia in Franta s-a diminuat cu 44%, la 6.761 de automobile. Luna trecuta, Dacia a consemnat o cota de piata de 3,22%, in scadere de la 5,02% in urma cu un an. De asemenea, cota con­structorului roman pe piata fran­ceza a coborat, in primul semestru, la 3,9%, de la 5,05% in intervalul similar din 2010.