Carmen Lupuleţ, Chief Marketing Officer pentru brandurilor KFC, Pizza Hut, PHD, Paul şi Cinnabon pleacă după 18 ani în companie.

Începând cu luna iulie, Carmen Lupuleţ renunţă la poziţia de Chief Marketing Officer pentru brandurile KFC, Pizza Hut, PHD, Paul şi Cinnabon.

“Am simţit nevoia să-mi iau un an sabatic pentru a face toate lucrurile de care nu am avut timp în ultimii 18 ani. Voi încerca să folosesc următoarele luni pentru a călători, a citi, a descoperi, urmând ca după acest an să mă reîntorc la partea profesională.” declară Carmen Lupuleţ.

În cei 18 ani petrecuţi în companie, Carmen Lupuleţ a ocupat în cea mai mare parte a timpului funcţia de Chief Marketing Officer. Aceasta s-a ocupat şi a coordonat activităţile de marketing pentru KFC, Pizza Hut, PHD, Paul şi Cinnabon, branduri cu peste 60 de unităţi pe piaţa din  România, mai mult de jumătate dintre acestea reprezentând restaurante KFC.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network. In prezent, in Romania sunt deschise peste 40 de restaurante KFC atat in Bucuresti, cat si in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov si unul in Republica Moldova.