Toate magazinele din Romania ale retai­lerului Lidl functioneaza incepand de ieri sub acest brand. Anul trecut, Lidl a achi­zitionat cele 106 magazine de tip discount Plus pe care le-a renovat si rebranduit sub numele Lidl. „Toate magazinele Plus din Romania, ca urmare a achizitionarii aces­tora in 2010, sunt integrate in reteaua co­merciala Lidl. Magazinele noastre sunt mo­dernizate si infrumusetate pentru con­fortul clientilor nostri”, se arata intr-un comunicat al com­paniei. Trecerea de la brandul Plus la Lidl s-a facut treptat, prin inlocuirea marfurilor, dar si renovarea spa­tiilor comerciale. „Cu toate ca aceste procese de schimbari sem­nificative se afla inca in desfasurare, dorim sa marcam un moment de maxima im­portanta: incepand de astazi (ieri - n.r.), toate magazinele Plus functio­neaza sub numele de Lidl”, se mai arata in documentul citat. Totodata, Lidl inten­tioneaza sa mai deschida in Romania mai multe zeci de magazine in localitatile cu peste 30.000 de locuitori. Anul trecut, piata romaneasca de retail era evaluata la aproxi­mativ 20 mld. euro.