Firma de curierat DPD România (fostă Pegasus) a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de 17,9 milioane de lei, în creştere cu 3% faţă de iunie 2011. Creşterea s-a datorat investiţiilor în dezvoltarea de noi produse şi servicii informatizate, în special celor dedicate magazinelor online din România.


"Dacă în ultimii ani ne-am concentrat pe creşterea şi consolidarea DPD România pe piaţă, în 2012 am ales, pe lângă creştere, să investim în servicii noi (...). Ne-am propus să devenim partenerul (...) al magazinelor online din România, să le furnizăm (...) soluţii care să le susţină creşterea exponenţială pe care o înregistrează constant în ultimii trei ani", a declarat directorul general al DPD România, Lucian Aldescu.

Printre soluţiile dedicate pieţei de comerţ electronic lansate de companie în 2012 se numără COD International, care facilitează magazinelor online comercializarea produselor pe pieţele emergente din Ungaria şi Bulgaria. Lansat în urma unei investiţii de circa 50.000 euro, COD International permite expedierea de colete pe pieţele internaţionale, cu posibilitatea de plată în sistem ramburs a produselor transportate, potrivit Mediafax.


DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din România, înfiinţată în 1997. În martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achiziţionat pachetul majoritar al Pegasus, care şi-a schimbat denumirea în DPD România. Din iunie 2011, restul acţiunilor DPD România au fost preluate de GeoPost Yurtici Kargo.


Potrivit datelor companiei, DPD România se numără printre primele cinci companii de curierat rapid şi coletărie de pe piaţa locală, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 74 depozite şi 15.000 de colete livrate zilnic.