Grupul Eurolines, care a preluat opera­tiunile TUI in Romania, va deschide 24 de agen­tii pana la sfarsitul anului si vizeaza cres­terea vanzarilor cu 17%, potrivit directorului general al Eurolines Romania Dragos Anas­tasiu. „Tinta Eurolines este sa devina lider pe piata turistica romaneasca. Grupul detine deja cea mai extinsa retea de agentii de turism, avand 52 de puncte de distributie in acest mo­ment si continua politica de deschidere a unora noi, promovand conceptul de hyper­mar­ket de travel”, declara pentru ,,Fin.ro” Dragos Anastasiu. In prima faza a partene­riatului cu grupul german TUI, 25 din cele 52 de birouri vor fi redenumite TUI Travel Center. Referitor la costuri, directorul general al Eurolines precizeaza ca bugetul unei agentii noi poate ajunge la 50.000 de euro, in timp ce investitia intr-o actiune de rebranding a unui punct de lucru se poate situa la jumatate. „Deschiderea unei noi agentii, precum si rebrandingul uneia existente depind de foarte multi indicatori, precum: oras, zona in oras, marime, public-tinta, numar de consultanti”, mai spune Dragos Anastasiu.

Investitii in forta de vanzari de 250.000 de euro


„Pe langa rebranding si noile puncte de lucru, scolarizarea consultantilor nostri de turism este o chestiune foarte importanta. Anul acesta, estimam investitia in forta de vanzari a Grupului la aproximativ 250.000 de euro, coroborata cu bugetele alocate plat­formelor online si dezvoltarii tehnologice”, puncteaza directorul general al Eurolines Ro­mania. Dragos Anastasiu spune ca in apro­ximativ trei ani si-a propus sa ajunga la 100 de agentii TUI Travel Center. „Eurolines-TUI Travel Center considera ca acest parteneriat ii va aduce o crestere semnificativa a vanzarilor de produse turistice prin intermediul propriei retele. Totodata, destinatia Romania ca piata de incoming va castiga vizibilitate si impor­tanta in randul partenerilor din toata lumea, care alcatuiesc World of TUI. De cealalta parte, TUI se asteapta, cu siguranta, nu doar la cres­terea recunoasterii pe plan local, ci si a vanzarii produselor proprii”, subliniaza directorul general al Eurolines.

Venituri de peste 16,6 mil. euro


Primele discutii privind parteneriatul cu grupul german TUI au avut loc la inceputul anului trecut, isi aminteste Dragos Anastasiu. Acesta era interesat in gasirea unei solutii care sa faciliteze transmiterea catre clientii grupului a mesajului: Eurolines nu inseamna doar autocar, ci si turism. Parteneriatul presupune integrarea companiei Danubius Travel in grupul Eurolines, iar o parte insemnata a agentiilor Eurolines vor prelua identitatea vi­zuala si standardul de calitate TUI Travel Center. „In curand, parte din agentiile existente si toate cele noi inaugurate vor purta semnele identitatii TUI Travel Center, acest proces de rebranduire fiind in plina desfasurare”, mai spune Dragos Anastasiu. In primele sase luni ale acestui an cifra de afaceri a grupului Eurolines a fost de peste 16,6 milioane de euro (aproximativ 70 de milioane de lei), iar profitul net a fost de circa jumatate de milion de lei, ambii indicatori fiind in crestere, potrivit directorului general al Eurolines.