Biroul Federal de Investigaţii (FBI) a demarat o campanie publicitară prin care atrage atenţia asupra spionajului corporativ şi trage un semnal de alarmă în rândul angajaţilor din acest sector, care ar trebui să fie atenţi la astfel de activităţi, scrie CNBC.

„Facem ceva ce nu am mai făcut până acum şi care este contraindicat în domeniul spionajului. Vorbim publicului despre ameninţările ce vin pe filiera spionajului economic”, a declarat un oficial FBI pentru CNBC.

Biroul atrage atenţia asupra acestui fenomen, care ameninţă dominaţia economică şi tehnologică a SUA la nivel mondial.

Oficialul FBI a spus că secrete de peste 13 miliarde dolari au fost furate din companiile americane, adesea de persoane ce nu făceau parte din rândul angajaţilor companiei respective.

Campania va consta în afişe amplasate în puncte cheie ale marilor oraşe, cum ar fi staţiile de metrou sau autobuz. Printre oraşele vizate se numără Chicago, San Francisco, Losa Angeles sau Carolina de Nord.