Vanzarile Flanco au crescut in primele 9 luni din 2011 cu 50% fata de perioada similara din 2010, in conditiile in care suprafata de vanzare in anul 2011 ajunge la 39.000 de mp, cu 20% mai mare decat in 2010 si respectiv cu 35% mai mica fata de anul 2008.


Retailerul de electro-IT anunta totodata ca in anul 2011 vanzarea per angajat va creste cu 40% fata de 2010, ajungand la 150.000 de euro, cel mai ridicat nivel de pe acest segment de piata. Reprezentantii companiei sustin ca aceste rezultate au fost obtinute gratie programelor de motivare a salariatilor, care se face atat financiar, printr-un sistem de bonusare, cat si prin stimulente destinate dezvoltarii profesionale.

Astfel, Flanco investeste 10% din bugetul de salarii in dezvoltarea competentelor profesionale ale celor peste 700 de angajati din magazine prin traininguri specializate in vanzari si in interactiunea cu clientii. Totodata, compania dezvolta programe care pun accent pe stimularea competitivitatii intre angajatii din magazine.

Retailerul s-a focusat in ultimul an pe eficienta si din punctul de vedere al exploatarii spatiului, ajungand la un nivel al vanzarilor per metru patrat de 2.800 euro/mp/an, fata de 1.600 euro/mp/an in 2009.

Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Compania opereaza in acest moment o retea de 75 de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.