Mai multi clienti ai unei sucursale Credit Europe Bank din Brasov au reclamat ca le-au fost golite conturile. Comisarul-sef adjunct al Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Brasov, Ionel Spataru, afirma ca vicepresedintele Credit Europe Bank, i-ar fi sugerat sa ajunga la o "solutionare amiabila" a acestui caz. "In timp ce efectuam controlul la banca am primit un telefon de la vicepresedintele bancii, Mirela Bordea, care ne-a sugerat sa ajungem la o solutionare amiabila a cazului. Practic, mi-a spus sa-mi vad de treaba mea. Efectiv i-am inchis telefonul", a declarat Ionel Spataru.
CJPC Brasov a aplicat bancii o sanctiune de 50.000 de lei si a dispus ca in timp de 15 zile sa restituie clientilor banii. De asemenea, banca va mai fi amendata cu cate 50.000 de lei pentru fiecare sesizare facuta de catre clienti in legatura cu disparitia banilor din conturi.
Pana in prezent, au fost depuse unsprezece sesizari de catre clienti ai bancii care au reclamat ca li s-au golit conturile, insa numarul reclamatiilor continua sa creasca, potrivit HotNews.ro. Dupa verificarea a sase dintre reclamatii, prejudiciul creat titularilor de cont este de peste un milion de lei, cea mai mare suma sustrasa din contul unei persoane fiind de 73.000 de euro. Banca a facut plangere impotriva unei angajate, care ar fi responsabila pentru incident.