Furturile de produse din magazine reprezinta cea mai mare problema cu care se confrunta NewYorker Romania si un fenomen care afecteaza toate companiile din industria de textile, a afirmat Mihai Sindrilaru, director general al retailerului de imbracaminte.

„Incercam sa stopam cat putem, prin diferite sisteme de securitate sau prin diverse metode. Incercam sa introducem cat mai multe, ca sa fim cat mai putin atinsi”, a afirmat Sindrilaru. NewYorker detine in Romania 16 magazine, cel mai recent fiind deschis vineri in Centrul Comercial Unirea din Bucuresti, in urma unei investitii de un milion de euro.

„Avand in vedere ca este si cel mai mare oras, si numarul furturilor este proportional cu marimea acestuia. (…) Din ce am inteles, zona Unirii este una foarte periculoasa din acest punct de vedere, mai mult decat centrele comer­ciale, pentru ca e stradala si din magazin iesi direct in strada. In mall, ai iesit din magazin, dar mai ai cateva sute de metri pana iesi si din centrul comercial, unde este firma de securitate, si traficul este cat de cat monitorizat”, a adaugat directorul general al NewYorker.

Majoritatea furturilor au ca scop valorificarea bunu­rilor, iar in 50% din cazuri produsele furate sunt recuperate.

Compania a inregistrat o crestere a vanzarilor in acest an comparativ cu anul 2009 si se asteapta ca 2011 sa fie un an si mai bun din acest punct de vedere. NewYorker este prezent in Romania din anul 2007, are opt magazine si 200 de angajati. Grupul german NewYorker, din care face parte filiala locala, detine o retea formata din aproximativ 850 de magazine in 30 de tari.