Bugetul de PR şi comunicare al Jaguar Land Rover România pentru 2012 este estimat la 150.000 euro, potrivit lui Mihai Ivănescu, director general al Premium Auto, importator oficial al Jaguar Land Rover.

Bugetul mult mai mare faţă de 2011 este justificat prin faptul că importatorul oficial al Jaguar a înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor pentru aceste branduri.

Cererea pentru aceasta mărca a crescut încă din 2011, când s-a înregistrat o majorare a vânzărilor de 16% faţă de 2010.

Pentru următorii 2 ani, compania previzionează o creştere la aproximativ 135 de maşini, faţă de 37 de unităţi cât a vândut în 2011.

„Evoluţia rezultatelor Jaguar din ultimii ani demonstrează că segmentul maşinilor de lux are un potenţial semnificativ de creştere în România. Estimăm o accelerare a cererii pentru acest brand până la finalul lui 2012 de 77 modele vândute la nivel naţional”, a declarat Mihai Ivănescu.

Reprezentanţii companiei se aşteaptă ca, tot în acest an, cererea să se îndrepte către modelul Jaguar XF (78%), urmat de Jaguar XJ, a cărui ediţie limitată a fost prezentată la Salonul Auto de la Beijing.

Printre măsurile pe care compania le are în vedere pentru susţinerea planului de promovare a brandului Jaguar în România se numără optimizarea serviciilor financiare, extinderea reţelei prin intermediul unor noi centre regionale în patru oraşe, servicii after-sales extinse şi un program de buy-back.