Compania Iulius Group, dezvoltatorul ansamblului multifunctional Palas din centrul Iasului, o investitie de peste 260 milioane de euro, anunta ca pe 31 mai 2012 va avea loc inaugurarea compelxului multifunctional.


O parte a ansamblului urbanistic este deja functionala din toamna anului 2010, cand dezvoltatorul a deschis cladirile de birouri clasa A.
Inaugurarea ansamblului Palas va fi una grandioasa, se va desfasura pe durata a patru zile, Iulius Group pregatind pentru public evenimente de amploare, unele dintre acestea in premiera nationala, promite dezvoltatorul iesean.

Fiind al cincilea proiect de retail realizat de la zero de compania Iulius Group, suntem convinsi ca va fi o inaugurare perfecta. Impreuna cu marile branduri care ne sunt partenere, am decis lansarea Palas la aceasta data…”, a declarat Iulian Dascalu, presedintele companiei Iulius Group.

Perioada deschiderii este una oportuna si prin prisma faptului ca o ancora importanta a ansamblului, gradina publica Palas, o investitie privata in valoare de 2,5 milioane euro, va fi o atractie majora pentru persoanele care vor sa isi petreaca timpul liber in natura si sa profite de mixul de shopping, dining si entertainment. In lunile de vara, un trafic important va fi asigurat si de romanii din strainatate, veniti in vacanta.

Palas introduce conceptul „lifestyle center” pe piata de „mixed-use developments” din Romania si este un centru multifunctional regional. Acesta cuprinde: Palas Mall, Palas Shopping Street, cladiri de birouri clasa A, hoteluri de 4 stele, cea mai mare parcare subterana din Romania (cu aproximativ 2.500 locuri), apartamente si gradina publica.

Componenta de retail va mixa „shopping mall” cu „shopping street” si se desfasoara pe o suprafata totala de peste 54.000 mp. Palas Mall are o suprafata inchiriabila de 47.500 mp si cuprinde 132 magazine, food court cu 1.300 de locuri, cinema multiplex, cafenele, restaurante cu specific international, supermarket Auchan, zone de joaca pentru copii si variate posibilitati de entertainment. Palas Shopping Street este prima strada comerciala de nivel occidental din Romania si totalizeaza 35 de magazine, desfasurate pe 6.600 mp.

“La momentul inaugurarii, Palas Mall va avea un grad de ocupare de circa 97%, un procent excelent pentru perioada dificila pe care piata a traversat-o”, a precizat Iulian Dascalu.

Ansamblul urbanistic a polarizat majoritatea brandurilor mari, care au ales Palas pentru a-si face intrarea in Romania, in regiune sau in Iasi. Printre premiere se numara: multiplexul Village Cinemas, cu prima sala din afara Bucurestiului care are tehnologie VMAX, Auchan, H&M, Massimo Dutti, Subway, Tommy Hilfiger, C&A, New Look, Douglas, Oodji, Hervis Sports, Humanic, LC Waikiki, KFC Drive Thru si altii.

Ce inseamna Palas Iasi

- Investitie totala de peste 260 milioane de euro
- Peste 4.000 de locuri de munca permanente
- 2.500 de locuri in parcarea subterana, investitie de aproximativ 73 milioane de euro
- United Business Center - trei cladiri de birouri clasa A, peste 20.000 mp
- Palas Mall – 47.500 mp, 132 de magazine
- Palas Shopping Street – 6.600 mp, 35 de magazine
- Food court cu 1.300 de locuri, restaurante, cafenele
- Village Cinemas cu 10 sali, dintre care una de tip VMAX
- Hoteluri de 4 stele
- Gradina publica Palas – investitie de aproximativ 2,5 milioane de euro
- alte atractii: carusel venetian, lac, patinoar sezonier, amfiteatru in aer liber

Branduri prezente:

Village Cinemas, Auchan, H&M, Massimo Dutti, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Tommy Hilfiger, Subway, C&A, Stefanel, New Look, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Colin’s, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, KFC Drive Thru etc.