Compania KMPG Romania a fost desemnata de catre Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI) drept consultantul care va evalua Compania Nationala Posta Romana SA in vederea redresarii economice si manageriale prin majorare capital social, cu un investitor strategic.

Comisia, s-a intrunit, ieri, la sediul MCSI, pentru a analiza ofertele aferente achizitiei „Servicii de evaluare a Companiei Nationale Posta Romana SA, in vederea redresarii economice si manageriale prin privatizare (majorare capital social) cu un investitor strategic care va deveni si actionar minoritar”, in valoare de pana la 15.000 euro (TVA inclusa).

In cadrul procedurii de achizitie au fost depuse doua oferte, respectiv din partea S.C. KPMG Romania SRL si Preciss Consulting.

Conform criteriilor de atribuire, castigatoare a fost desemnata KPMG Romania care a oferit pretul cel mai scazut, in valoare de 48.360 lei (inclusiv TVA).

Compania Nationala Posta Romana a incheiat trimestrul al III-lea al anului 2011 cu un profit de 472.000 lei. Compania a redus cu 13% cheltuielile, in primele noua luni din acest an, comparativ cu perioada similara din 2010, si cu 11% raportat la proiectia bugetara pentru anul in curs, proiectie conform Bugetului de Venituri si Cheltueli aferent 2011.

CN Posta Romana SA este compania cu cel mai mare numar de angajati din Romania (peste 33.000 de angajati), cu cea mai mare retea fizica de distributie (peste 5.000 de puncte de lucru si 16.000 de puncte de acces fara personal) cu contributii la bugetul de stat de aproximativ 400 de milioane de lei anual