Romtelecom a reluat, la inceputul acestei saptamani, procedura de selectie pentru serviciile de media si creatie. ,,Selectia se va derula in urmatoarele luni si speram ca pana la finalul verii sa avem noile contracte sem­nate cu agentiile care vor castiga licitatiile”, de­clara Cristina Popescu, directorul de comu­nicare al Romtelecom.

Procesul de selectie pentru servicii de media se va desfasura pentru toate bran­durile din portofoliul com­paniei. ,,Vor fi evaluate atat strategia de media, cat si preturile oferite”, potrivit Cristinei Popescu. Aceasta precizeaza ca selectia pentru servicii de creatie, strategie, direct mar­keting, online, productie advertising si evenimente are ca ,,obiectiv identificarea celei/celor mai bune agentii de pe piata care sa ofere Romtelecom cele mai compe­titive servicii pentru actiunile de comuni­care ale compa­niei, atat in segmentul rezidential, cat si in cel de business”. Vor fi evaluate atat partea de creativitate si strategie, cat si preturile oferite, a precizat reprezentantul Romtelecom.