Formula 1 costa cu adevarat foarte mult, iar sumele varsate de sponsori sunt astronomice. Lucru valabil atat pentru constructorii auto, care investesc in perfectionarea creatiile lor, dar si pentru marcile care doresc sa-si asocieze imaginea la Formula 1 pentru propriul lor interes.


Intre 2002 si 2003, fabricantul auto Toyota a cheltuit aproape 3 miliarde de dolari pentru echipa sa din F1. Rivalul sau nipon Honda a investit, in perioadele de participare, aproximativ 2,6 miliarde de dolari, iar Mercedes-Benz a varsat incepand din 1994 pentru Suber, McLaren si echipa Mercedes GP aproape 2,5 miliarde de dolari.

Pe lista marilor sponsori ai Formulei 1 figureaza, de asemenea, la loc de cinste, compania Malrboro. Incepand din 1973, de cand finanteaza echipa British Racing Motors si pana in prezent, marca a cheltuit in jur de 3 miliarde de dolari. Intre 2007 si 2011, intreprinderea a pus la bataie 1 miliard dolari pentru a nu apare pe masinile Ferrari.

De cand a intrat in acest joc,in 1998, Red Bull a cheltuit 1,5 miliarde de dolari, varsand, intr-o prima faza, 6 milioane de dolari pe an pentru echipa elvetiana Sauber. Din 2005, investitiile producatorului de bauturi energizante s-a dublat.

British American Tobacco a decis sa investeasca in Formula 1 in 1998 prin intermediul echipei BAR (British American Racig). Pana in 2005, marca a varsat 1,1 miliarde de dolari, fara a obtine, in schimb, nici o victoie. Mai trebuie adaugate, de asemenea, compania de telefonie Vodafone, cu 751 milioane de dolari incepand din 2001, precum si grupul petrolier Petronas, cu 600 milioane de dolari in ultimii 15 ani.