Războiul dintre McDonalds şi KFC intră „într-o nouă etapă”, după ce noul CEO McDonalds a anunţat că în strategia sa de dezvoltare a businessului este inclus şi creşterea numărului de preparate din carne de pui.

În luna ianuarie, McDonalds a lansat Chicken McBites, un produs similar cu Crispyul prezent în restaurantele KFC. Acum, cei de la McDonalds tatonează terenul cu varianta picantă a acestui McBites, vizând în mod clar concurentul său direct, KFC. În replică, restaurantele KFC propun gustări bazate pe reţeta originală.

Noul CEO are planuri mari

În opinia multor nutriţionişti, carnea de pui este categoric mai sănătoasă decât alte tipuri de carne, iar prezenţa unui număr mai mare de preparate pe bază de pui în restaurantul McDonalds va îmbunătăţi imaginea brandului, cred specialiştii citaţi de Business Insider.

McDonald's a înregistrat, în luna ianuarie, o creştere a vânzărilor de 6,7%, peste aşteptări, datorită consumului aflat în continuă creştere.În Europa, vânzările din lanţurile de magazine au crescut cu 4%, cele mai bune rezultate fiind în Marea Britanie, Rusia, Germania şi Franţa.

Firma Yum! Brands Inc, care deţine lanţurile de restaurante Taco Bell şi KFC, a anunţat, în luna octombrie, anul trecut că profitul a crescut până la 383 de milioane de dolari, de la 357 milioane de dolari.