Telespectatorii din toata lumea petrec tot mai mult timp in fata televizorului: in 2011, ei s-au uitat la televizor in medie 3 ore si 16 minute pe zi, cu 6 minute mai mult ca in 2010 si cu 20 mai mult decat acum 10 ani, potrivit celui de-al 19-lea studiu anual difuzat de Eurodata TV Worldwide.
 

Pe regiuni, cei mai fideli telespectatori se afl
a in Orientul Mijlociu, cu 4 ore si 55 de minute pe zi (4 ore si 47 de minute in 2010), urmati de cei din America de Nord (4 ore si 47 de minute, neschimbat fata de 2010).
Europenii sunt la egalitate cu africanii - 3 ore si 48 de minute, fata de 3 ore si 47 de minute, fiind urmati de locuitorii Americii Latine (3 ore si 30 de minute, neschimbat fata de 2010)si cei din Asia-Pacific (2 ore si 45 de minute, fata de 2 ore si 34 de minute in 2010).
In perioada 2009 - 2011, s-au inregistrat cresteri semnificative in cateva tari europene: 15 minute in Franta (3 ore si 47 de minute pe zi), 7 minute in Italia (4 ore si 13 minute), 5 minute in Spania (3 ore si 59 de minute).

In Statele Unite, timpul petrecut in fata televizorului a crescut cu 2 minute, la 4 ore si 53 de minute.
Neluand in considerare programele sportivele, in fruntea celor mai vizionate 10 programe se afla filmele artistice (41% audienta), urmate de divertisment (38%). Stirile, documentarele, dezbaterile se bucura de o audienta de 21%.
Studiul, intitulat “One Television Year in the World”, a cuprins 80 de tari din cinci continente. Eurodata TV Worldwide, organism creat de Mediametrie, ofera date ce tin de masurarea audientelor in lume, acoperind peste 3.000 de posturi si reprezentand peste 3 miliarde de telespectatori.