Intact a semnat, acum doua saptamani, un acord cu compania de consultanta strategica pentru industria media Ocean Strategy, al carei obiectiv este de a face din trustul de presa numarul 1 in Romania. „Nu plecam din Romania pana cand nu ne atingem obiectivul”, a declarat ieri Claus Werner, directorul companiei Ocean Strategy, care a afirmat ca scopul acestui contract este de a obtine o crestere substantiala pe toate segmentele pe care trustul Intact activeaza cu succes, respectiv pe piata TV, print si pe on-line. Claus Werner a remarcat faptul ca pe segmentul on-line, gsp.ro este deja pe primul loc, astfel incat se va orienta asupra cresterii site-urilor celorlalte institutii din televiziune si din presa scrisa. „Scopul nostru este sa punem la punct strategii de dezvoltare, in cadrul companiei pentru a se ajunge la sinergie. Vrem sa identificam noi oportunitati de piata, de exemplu prin lansarea de noi produse si sa gasim parteneri cu care clientul nostru sa se poata asocia. Colaborarea noastra cu Intact presupune toate aceste aspecte importante”, dupa cum a mai declarat oficialul Ocean Strategy. Intact este primul grup media din Romania aflat in proprietate privata, bazat pe capital exclusiv romanesc. A fost lansat la inceputul anilor ’90 cu obiectivul de a deveni cel mai puternic si de succes trust media mentinandu-si pozitia prin cifra de afaceri de 130 milioane de euro raportata pentru anul 2007. In prezent, trustul Intact cuprinde sase statii TV - Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, Antena International, GSP TV, o companie de productie - Intact Production, doua posturi de radio - Romantic FM si Radio Zu, un cotidian quality - „Jurnalul National”, un ziar de sport - „Gazeta Sporturilor”, un saptamanal financiar - „Saptamana Financiara”, un cotidian de business - „Financiarul”, o revista dedicata vietii sanatoase - „Felicia”, Media Sport Group - partenerul BBC pentru Romania, Bulgaria si fosta Iugoslavie si care detine patru reviste („Top Gear”, „4 WD”, „Good Food” si „Good Homes”), revistele „Eve” si „Confidential”, Editura si Tipografia Intact, o companie de branding - Seed, precum si fundatia „Mereu Aproape”. Ocean Strategy activeaza atat in domeniul audiovizualului, cat si in presa scrisa si on-line, avand in palmares peste 100 de clienti din peste 100 de tari, printre acestia aflandu-se Discovery Chanell, Mecon si News International. „Suntem foarte bucurosi sa lucram cu o companie care are atat de multe active in presa scrisa si televiziune”, a mai declarat oficialul Ocean Strategy.